Support

Få fri telefonsupport på dine Testo dataloggere eller Saveris dataloggersystem.
Det kræver kun, at du har købt hard- & softwaren igennem os.

Fri telefonsupport foregår inden for vores normale arbejdstid. (Mandag - torsdag kl. 9-15 - fredag kl. 9-14). Når du ringer ind får du fat i vores dygtige servicekoordinatorer, der kan sende dig hen til en af vore produktspecialister, hvis de en sjælden gang ikke selv kan svare på et spørgsmål.

Altid først i køen til support

Et supportabonnement gælder i 12 måneder og gælder per kategori af måleudstyr du har købt hos os.

For at få support skal du udfylde vores supportformular, du finder herunder. Derefter vil vore supportere hurtigst muligt kontakte dig og afhjælpe problemet.

Få et supportabonnement med mange fordele for dig

Køber du et supportabonnement, får du en masse fordele. Det drejer sig blandt andet om hurtigere leveringstid på repareret måleudstyr, rabat på servicearbejde samt rabat på Testo måleceller. 

Kontakt os for et godt tilbud på et supportabonnement.

Telefon 45 95 04 12
(man-tors kl. 8-16, fre 8-15)

Du finder her en oversigt over alle vores supportaftaler

Klik på linket og kom direkte til webshoppen, hvor du kan købe supportaftalerne.

Få ubegrænset telefonsupport med et supportabonnement

Vi tilbyder supportaftaler til måleudstyr, så du kan få det meste ud af dit køb. Vi har eksperter og over 40 års erfaring med måleinstrumenter til flere brancher, hvorfor du altid vil være i gode hænder hos vores supportteam. 

Ved en supportaftale får du mest ud af dit måleudstyr, når du handler hos Buhl & Bønsøe. Vi anbefaler altid, at du tilkøber en supportaftale, når du handler måleudstyr. 

Du kan trykke på linket og købe direkte i webshoppen eller kontakte en af vores medarbejdere allerede i dag, hvis du ønsker at vide mere om dine muligheder og vores tilbud.